Wednesday, February 26, 2014

WEEK 38

MONDAY 16th September 2013 – MALAYSIA DAY

TARIKH: 17 September 2013 (Selasa) KELAS: 1H MASA: 1400-1510
TEMA: Unsur-unsur Seni
TOPIK: Kesatuan / Kepelbagaian
HASIL PEMBELAJARAN: Pelajar akan dapat memahami dan menyatakan dengan jelas pelbagai sifat bentuk dalam karya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: Membincangkan teknik serta contoh karya.
NILAI MORAL: Menghargai.
RUJUKAN: Buku rujukan PSV Ting.1
REFLEKSI: Pelajar dapat menghasilkan karya yang dikehendaki.

TARIKH: 17 September 2013 (Selasa) KELAS: 1A MASA: 1635-1745
TEMA: Unsur-unsur Seni
TOPIK: Kesatuan / Kepelbagaian
HASIL PEMBELAJARAN: Pelajar akan dapat memahami dan menyatakan dengan jelas pelbagai sifat bentuk dalam karya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: Membincangkan teknik serta contoh karya.
NILAI MORAL: Menghargai.
RUJUKAN: Buku rujukan PSV Ting.1
REFLEKSI: Pelajar dapat menghasilkan karya yang dikehendaki.

TARIKH: 18 September 2013 (Rabu) KELAS: PA MASA: 1250-1400
TEMA: Unsur-unsur Seni
TOPIK: Kesatuan /  Kepelbagaian
HASIL PEMBELAJARAN: Pelajar akan dapat memahami dan menyatakan dengan jelas pelbagai sifat bentuk dalam karya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: Membincangkan teknik serta contoh karya.
NILAI MORAL: Menghargai.
RUJUKAN: Buku rujukan PSV Ting.1
REFLEKSI: Kesemua pelajar faham tentang konsep dalam topik yang dibincangkan.

DATE: 18th September 2013 (Wednesday) CLASS: 2M TIME: 1400-1510
THEME: People – Give Us Space To Run & Play
TOPIC: LITERATURE - "Rumpelstiltskin" retold by Angela Lanyon.
LEARNING OUTCOMES: Comparing the characters based on their dialogues i.e: who is the bad guy, who is in control etc.
OBJECTIVE/S OF THE LESSON: At the end of the lesson, students will be able to differentiate the charcters based on their understanding of the drama.
LESSON DEVELOPMENT: (Level - 2) Activities: Students are told to look for important details regarding 2 characters i.e Rumpelstiltskin and Lisa. Then students have to give their opinions based on the 2 characters.
MORAL VALUES: Understanding.
RESOURCES: Form 2 literature textbook.
REFLECTION:Students were able to do the given task. 

TARIKH: 18 September 2013 (Rabu) KELAS: 1C MASA: 1600-1710
TEMA: Unsur-unsur Seni
TOPIK: Kesatuan / Kepelbagaian
HASIL PEMBELAJARAN: Pelajar akan dapat memahami dan menyatakan dengan jelas pelbagai sifat bentuk dalam karya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: Membincangkan teknik serta contoh karya.
NILAI MORAL: Menghargai.
RUJUKAN: Buku rujukan PSV Ting.1
REFLEKSI: Pelajar dapat menghasilkan karya mengikut topik.

DATE: 19th September 2013 (Thursday) CLASS: 2M TIME: 1400-1510
THEME: People – Give Us Space To Run & Play
TOPIC: GRAMMAR - Adjectives that show qualities.
LEARNING OUTCOMES: Differentiate the qualities found in the topic.
OBJECTIVE/S OF THE LESSON: At the end of the lesson, students will be able to answer questions based on the topic.
LESSON DEVELOPMENT: (Level - 1) Activities: Students are asked to write the answers for the exercises after teacher explains about the topic.
MORAL VALUES: Respect.
RESOURCES: English form 2 textbook
REFLECTION: Students were able to do the given task.

TARIKH: 19 September 2013 (Khamis) KELAS: 1E MASA: 1525-1635
TEMA: Unsur-unsur Seni
TOPIK: Kesatuan / Kepelbagaian
HASIL PEMBELAJARAN: Pelajar akan dapat memahami dan menyatakan dengan jelas pelbagai sifat bentuk dalam karya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: Membincangkan teknik serta contoh karya.
NILAI MORAL: Menghargai.
RUJUKAN: Buku rujukan PSV Ting.1
REFLEKSI: Pelajar dapat membuat tugasan yang telah diberikan.

 DATE: 19th September 2013 (Thursday) CLASS: 2D TIME: 1745-1820
THEME: People – Give Us Space To Run & Play
TOPIC: LITERATURE - "Rumpelstiltskin" retold by Angela Lanyon.
LEARNING OUTCOMES: Comparing the characters based on their dialogues i.e: who is the bad guy, who is in control etc.
OBJECTIVE/S OF THE LESSON: At the end of the lesson, students will be able to differentiate the charcters based on their understanding of the drama.
LESSON DEVELOPMENT: (Level - 2) Activities: Students are told to look for important details regarding 2 characters i.e Rumpelstiltskin and Lisa. Then students have to give their opinions based on the 2 characters.
MORAL VALUES: Understanding.
RESOURCES: Form 2 literature textbook.
REFLECTION: Students are still unaware of the previous task which Teacher use as the recent exercise. Teacher guides students. 


TARIKH: 20 September 2013 (Jumaat) KELAS: 1G MASA: 1435-1545
TEMA: Unsur-unsur Seni
TOPIK: Kesatuan / Kepelbagaian
HASIL PEMBELAJARAN: Pelajar akan dapat memahami dan menyatakan dengan jelas pelbagai sifat bentuk dalam karya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: Membincangkan teknik serta contoh karya.
NILAI MORAL: Menghargai.
RUJUKAN: Buku rujukan PSV Ting.1
REFLEKSI: Pelajar dapat melaksanakan tugasan yang telah diberikan.

DATE: 20th September 2013 (Friday) CLASS: 2D TIME: 1600-1710
THEME: People – Give Us Space To Run & Play
TOPIC: GRAMMAR - Adjectives that show qualities.
LEARNING OUTCOMES: Differentiate the qualities found in the topic.
OBJECTIVE/S OF THE LESSON: At the end of the lesson, students will be able to answer questions based on the topic.
LESSON DEVELOPMENT: (Level - 1) Activities: Students are asked to write the answers for the exercises after teacher explains about the topic.
MORAL VALUES: Respect.
RESOURCES: English form 2 textbook
REFLECTION: T&L as usual.


No comments: